Създайте онлайн присъствие за вашия малък бизнес

Бизнес публикации
14. May 2024
76 прегледа
Създайте онлайн присъствие за вашия малък бизнес

Наличието на силно онлайн присъствие би било идеално за малък бизнес. Това е по-рентабилна алтернатива в сравнение с традиционните маркетингови практики. Това е особено полезно за малки компании, които се конкурират с по-утвърдена марка.

Започнете, като решите кои маркетингови дейности ще имат най-значително въздействие върху новия ви бизнес и използвайте плановете си, за да направите списък с уменията, които ще ви трябват, за да ги изпълните.

С целевия си клиент и идентичността на вашата марка можете да започнете да изграждате основните маркетингови елементи на вашия малък бизнес, включително вашия уебсайт, блог, имейл инструмент, инструмент за преобразуване и акаунти в социалните медии.

След като започнете да изграждате онлайн присъствие и да създавате информираност за вашия бизнес, трябва да генерирате потенциални клиенти, които ще се приближат до клиенти. Генерирането на потенциални клиенти е процес на привличане и превръщане на непознати и потенциални клиенти в потенциални клиенти. Ако изградите успешен двигател за генериране на потенциални клиенти, ще можете да поддържате фунията си пълна с перспективи за продажби, докато спите.

 Изградете своя екип

Колко работа ще трябва да свършите и какви умения ще са необходими, за да стартирате бизнеса си? Това са фундаментални въпроси, на които ще трябва да отговорите, защото те ще ръководят графика ви и нивото на инвестициите ви при стартирането.

Вашият основен екип ще ви отведе далеч. Бъдете сигурни кого наемате и за какво.

 Ако планирате да свършите цялата работа сами, вие сте ограничени от времето, което имате на разположение за инвестиране. Ако планирате да наемете помощ, ще трябва да отчетете тези разходи, както и времето, необходимо за намиране и назначаване на фрийлансъри или служители.

Наемането на правилния талант за маркетинг, дизайн, инженеринг, финанси, продажби и човешки ресурси изисква значително време и усилия. В малкия бизнес е изключително важно да имате добър и надежден екип, за да гарантирате успех.

Създайте страхотен продукт

Когато започвате, вашият продукт или услуга трябва да бъде поне добър, ако не и страхотен. Разграничете го по някакъв значим и важен начин от предложенията на вашата конкуренция. Всичко останало следва от този фундаментален принцип.

Не забавяйте пускането на продукта си на пазара, тъй като ранната обратна връзка с клиентите е един от най-добрите начини да подобрите продукта си.

Разбира се, вие искате „минимално жизнеспособен продукт“ (MVP) като начало, но дори този продукт трябва да е добър и да се отличава от конкуренцията. Наличието на „бета“ тестов продукт работи за много стартиращи компании, тъй като те отстраняват грешките от реакциите на потребителите.

Не забравяйте, че решавате вместо клиентите си. Не е добро бъдеще за вашето развитие!

Може да пробвате всичко още в зародиш, дори преди да отворите фирма. Да създадете една продажбена страница и продажбена фуния да кажем с WordPress и да пробвате 1-2 месеца със реклама и да вкарвате трафик и хора в сайта Ви да видите обратната връзка и колко поръчки на изхарчен бюджет влизат като оборот за вас. След което да действате по всички други въпроси от поръчка на стоката изпращането, обработката, системата на работа и т.н.

Коментари

Няма добавени коментари към тази публикация

Добавете нов коментар

Трябва да сте влезли, за да добавите нов коментар. Вход
Бизнес ли сте ? Създайте акаунт
Нерегистриран
Здравейте wave
Добре дошли! Влезте или се регистрирайте