Научете как да се справяте със стреса

Здраве
14. May 2024
39 прегледа
Научете как да се справяте със стреса

Научете как да се справяте със стреса

При постоянен стрес се нарушава кръвоснабдяването на храносмилателната система и транспортирането на хранителни вещества до тъканите и клетките, тъй като цялото внимание и енергия са постоянно върху мускулите. Освен това изтощава мускулите. В тази статия ще разгледаме няколко прости стъпки как можете да намалите стреса по естествен начин, но може да искате да прочетете повече по тази тема Как да се борим със стреса и депресията по естествен път?

1. Променете начина на живот

Намалете пушенето, алкохола и кафето.

2. Здравословна диета

Прегледайте диетата си. Може да страдате от хранителна непоносимост и хранителни алергии. В случай на хранителна непоносимост, несмилаемата храна е отрова за тялото, която влияе неблагоприятно на нервната система.

Пшеницата, млечните продукти, захарта и месните продукти са основните храни, които тялото ви може да не понася.

3. По-малко захар

Намалете консумацията на захарни изделия, тъй като те водят до подкиселяване на организма. В кисела среда възникват възпаления и различни тежки заболявания. Нещо повече, излишната захар също уврежда нервната система.

4. Повече витамини, минерали, мазнини и аминокиселини

Нека вашите нива на витамини, минерали, мазнини и аминокиселини бъдат измерени колкото е възможно повече. Липсата на микро- и макронутриенти може да причини безпокойство в тялото, така че тялото просто няма вещества, които да го поддържат и изграждат

5. Пийте повече вода

6. Физически упражнения

Движете се повече! Физическото движение е най-доброто средство за освобождаване на негативните енергии и производител на хормона серотонин. Движението изгаря захарта в тялото (калории). Изгарянето на захар (въглехидрати) освобождава енергия в тялото.

Колкото повече движение и кислород, толкова повече митохондриални „клетъчни електроцентрали“ в телесните клетки се генерират. Те са отговорни за производството на енергия.

7. Елиминирайте евентуална дисфункция на щитовидната жлеза и възможна анемия

В допълнение, може да искате да измерите и елиминирате възможна дисфункция на щитовидната жлеза и възможна анемия. Тъй като дефицитът на витамин С и желязо, дрождите и дисбиозата са заболявания, които също причиняват нарушения на съня и тревожност, както и депресия.

8. Опитайте естествени добавки за облекчаване на депресия и безпокойство

В по-леки случаи, преди химическите антидепресанти, опитайте естествени добавки за облекчаване на тревожността като:

витамини от група В

Витамин D

Магнезий

Ашваганда

9. Балансирайте чревната си микрофлора

Освен това чревната микрофлора трябва да е в баланс, тъй като метаболитните аномалии са основната причина за депресията.

Първо, би било полезно да почистите червата (тънките и дебелите черва) с храни с високо съдържание на фибри или хранителни добавки и да детоксикирате тялото си. Прочетете повече за най-добрите начини да изчистите тялото си от отпадъчни продукти и тежки метали.

Елиминирайте паразитите с антипаразитни растения (тиквени семки, черен орех, Neem, Pau D´Arco).

Добавете противовъзпалителни агенти като куркумин (използван също за лечение на депресия), глухарче, витамин D3.

Заменете вредните бактерии с полезни, като ядете пробиотични храни като кисели зеленчуци, кисело зеле, кисело мляко от сурово мляко и кефир.

Подкислените продукти обаче може да не осигурят необходимото количество пробиотична култура, за да покрият целия чревен тракт с полезни бактерии. В този случай можете също да използвате пробиотици, напр. млечнокисели бактерии като хранителна добавка.

Източник: https://nsscosmetics.com/

Коментари

Няма добавени коментари към тази публикация

Добавете нов коментар

Трябва да сте влезли, за да добавите нов коментар. Вход
Бизнес ли сте ? Създайте акаунт
Нерегистриран
Здравейте wave
Добре дошли! Влезте или се регистрирайте